♥ 1 new post(s) ♥

♥ ♥ ♥ 这里有 1 篇新的部落格 ♥ ♥ ♥

(╮°-°)╮┳━┳ ( ╯°□°)╯ ┻━┻ 翻桌啦!!

Thursday, December 8, 2011

Bi-language's Ghost Story!! XD

Share
原文:
异常恐怖 ehh 租房经历~~~~

我曾由于某种原因,租过一套房子。这套房子的租金低的让人不敢相信,但是我住进去之后,发现周围的人总是用一种异样的眼光看着我,而且还在我背后指指点点。

我非常的奇怪,终于有一天我拉住了看门的老头,非要他告诉我真相。他对我说:在我住进来之前,这里住了一对情人。他们一直很好,但是有一天不知道因为什么事情她们大吵一夜,之后就再也没有见过那个女的。而那个男的在把房间重新装修过之后也消失了。

邻居们曾经注意到那个男的总是在深夜粉刷墙壁,所以他们都认为那个女孩子被那个男的杀了然后把尸体砌到了墙里,听了这个故事之后,我觉得后背发凉。

回到住处,我到处检查,最后坐在床上,盯着对面墙壁上的一片可疑的水渍。越看越觉得象一个人的形状,而且她的姿势就好像挣扎着要出来。我毛骨悚然,赶快蒙头大睡。

半夜,我做了一个梦我梦见那两个情人在大吵,那个男的在愤怒之下
用绳子勒死了那个女的,然后把她的尸体埋在墙里。我看见那个女人眼睛中流出鲜血,在墙里面挣扎着,大喊着:放我出来,放我出来!!!!我给吓醒了,实在忍耐不住,我操起把改锥就去挖那面墙。

终于,挖开了一个小洞,然后,我就看见一只眼睛在看着我……
天哪,原来是真的……
突然…………
那个眼睛变成了嘴巴,然后开始说话了:

“隔壁的,你挖我们家墙干什么?!”


Translated one:
Scary Haunted ehh Sewa Rumah Experience~~~~

I ever sewa a room that dia punya Rental Fee is manyak manyak cheap punya. But after ii stay in the room, I found out that maii surrounding ehh ppl always using the guaiguai ehh eyesight looking at mii.

So ii mah feel weird loh. Then ii go find itu "jaga" and paksa him to tell mii the truth. Then he says: "Before ii moved in here, sini tinggal sepasang couple punya. Tapi tak tau kenapa got one day they GADUH!! Then no ppl see that gal edi. Then the guy renovate the room and pindah jor.

Those neighbour ada perasan the guy always paint paint paint the wall during the night, so they all rasa is the guy murdered the gal, then hide the deadbody of the gal inside the wall." I feel manyak takut after ii know the truth.

Then ii back to maii room, ii check sini check sana, then ii look at the WALL!! OMG!! It's rili look like a human shape lah! And ii can feel that she almost climb out jor!! YERR!! I veli takut, so ii hide maiiself and sleep.

Midnight, I dreamed a couple tengah gaduh gaduh, then the guy killed the gal and hide her in the wall!! I saw the gal's eyes ada blood punya loh! And shouting "Let mii go!! Let mii go!!" OMGG!! I cannot tahan anymore, I decided to gorek itu dinding!!

Finally, I gorek one small hole. Then I saw ONE EYE IS LOOKING AT ME!!
OH GOSH!! The story was real!!
Then... The eye change to a mouth, and started to cakap..........

"HOI maii good neighbour! U buat apa gorek maii house punya dinding har?! ALAMAK ni............." xDD


Video Version by Nono:
http://www.youtube.com/watch?v=7RnVRoNvO24


Too free jor... FB friends asked mii to translate one xDD

No comments: